liesjes-avontuur.reismee.nl

voorstelrondje (nog 10 dagen in nederland)

Mijn eerste verhaal op mijn blog

Laughing
Laughing

Ik wist nog 4 maanden geleden toen ik voor het eerst over vrijwilligerswerk las op fb (project abroad een andere organisatie maar veel duurder) ik wist het meteen dat ga ik doen ! ik ben vrij impulsief , dus lang hoefde ik er niet over na te denken, om precies te zijn toen ik het artikel las had ik al besloten, dus ik skipte meteen mijn opleiding visagie waaraan ik over een paar maandjes mee zou beginnen en had ook toevallig een baan aangeboden gekregen bij een massage/schoonheidssalon ,een mevrouw sprak me zomaar aan toen ik in restaurant aan werk was achter de bar, dus het leek allemaal op me af te komen ! en alles op zijn plek te vallen, maar toen ik het artikel las dacht ik wat heb ik eraan om mensen mooi van buiten te maken ik wil mezelf en andere mensen mooi van binnen maken !!! schoonheid vergaat

Surprised

toen ik het aan de mensen om mij heen vertelde reageerde ze precies zo : Jij naar afrika?

Cry
hahahahah heel grappig jij altijd met je wilde plannen( zo van ene oor in andere uit)

opzich was het ook niet heel realistish ,

2 jaar in de horeca gewerkt, veel feestte lang leven de lol toen ging ik op vakantie in lloret de mar (waar ik eerst zelfs wilde werken maar kon niet met mijn werk mocht niet eerder weg)liep op het vliegveld mijn vriendinnen achterna als een kip zonder kop , ik woon bij mijn tante die alles voor me doet kook nooit ,was nooit weet geen eens hoe die wasmachine werkt

Undecided
en ja me engels is ook niet echt heel geweldig, het is dat toevallig nu 2 maanden een jongen bij ons in huis woont die alleen maar engels kan dus hoor het nu veel en moet het spreken.

maar niemand wist dat het altijd al in me achterhoofd heeft gezeten afrika, ik wilde al vanaf kleins af aan kindjes in afrika helpen ( riep ik altijd toen ik klein was ) ik keek ook erg tegen de dochter van de zus van me opa op ( snap je hem nog ?haha

Innocent
)zij heeft projecten in kenia opgezet ze doet veel op financieel vlak.

Nog 10 dagen te gaan en moet nog me koffer inpakken,

50$ regelen,en koffer vol met spulletjes( krijg hier en daar al wat voor de kindjes ) en uhmm ja beetje alles nog, alles op het laatste moment hahaha (zoals altijd bij mij)

ik hoop echt van deze reis veel te leren, ook over mezelf heb zoals veel 19 jarige het probleem ( welke van de 2000 levens die je kan lijden ga ik volgen en van welke word ik het gelukkigst ,

ik ga al me onzekerheden los laten en alles over me heen laten komen,ik ga me er helemaal voor inzetten en hoop veel liefde te kunnen geven ! en voor iemand wat te betekenen :) ik hou iedereen op de hoogste xxx mijn laatste week nog werken bij de hema ;)

Reacties

Reacties

Margreet...

SPANNEND!!! Wasmachine ??.. een gummetje, daar zal je het mee moeten doen. En uhhh koken.... geen probleem toch... Gewoon even langs de MAC. :-P. Hoe dan ook, het wordt een onvergetelijk avontuur! We leven met je mee en hopen hier veel van je belevenissen te kunnen lezen en zien. xxx

mama

Aaaaaa nog even en dan is het zover!
liesje gaat op stap,toen je 8 jaar was wilde je dierenarts worden,en de dieren die ziek zijn beter maken.
En toen je 12 jaar oud was wist je het zeker ,als ik groot ben ga ik naar Afrika om daar de arme en zieke mensen en kinderen te helpen!
En nu word jou droom werkelijkheid.
Hoe jij nu door het leven stapt zo opgewekt en vrij,vind ik fantastisch om te zien!
Elisa je heb zoveel te bieden uniek in wat je doet.
Om iemands hart voor je te winnen
Ik weet zeker jij maakt iedereen gelukkig in Afrika,gewoon door wie jij bent schat!
In mijn hart zul je altijd blijven,of je nu in Afrika woont of hier,
dat besef,dat warme gevoel,dat maakt me heel erg blij..
Ik en papa wensen jou het geluk van de wereld,gezondheid en al wat mag zijn,en heeeeel veel plezier in je leven in het mooie Afrika!
Pas goed op jezelf,je weet ,je bent en blijft me kleine meid,dikke kus van ons ,I love youxxx I Iove youxxx I love you so muchxxx

papa

Lieve elisa je weet, ik ben het er niet mee eens,dat je helemaal alleen naar Afrika gaat ,maar slechts weinig is zeker in het leven,je bent me heel dierbaar!
ik ben heel trots op jou,zo trots als de mooiste pauw.
ik hou van jou papaxxx

Oma

Lieve Elisa ,Wat zal ik jou gezelligheid missen,nu je 3maanden naar Afrika gaat.
Je weet je bent nooit alleen,er is altijd iemand die over je waakt,die jou zo mooi heeft gemaakt!
jij bent zo kostbaar in mijn ogen,
weet ook als je die liefde niet ervaart,is die er wel!
als het bewolkt is en jij de zon niet ziet,
Is de zon er wel.
De beste en schoonste dingen in de wereld zijn niet te zien
Of aan te raken .we voelen ze met het hart.
Wij wensen jou een hele goede reis,en heeeel veel plezier in Oeganda,en maak er een mooie tijd van ,veel liefs van opa en oma en ome Ron.
love youxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change